Zapraszamy na LETNIĄ PRZYGODĘ W UKS BUDO GRODZISK MAZOWIECKI
OBÓZ BEZ TELEFONÓW
TERMIN: 13-22.08.2025
KOSZT: 2744 zł
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszamy osoby również spoza klubu!
Możliwość płatności w ratach:
I rata: 600 zł do 01.03.2025
II rata: 600 zł do 01.04.2025
III rata: 800 zł do 15.05.2025
IV rata: 744 zł do 15.06.2025
KOSZT: 2744 zł
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszamy osoby również spoza klubu!
Możliwość płatności w ratach:
I rata: 600 zł do 01.03.2025
II rata: 600 zł do 01.04.2025
III rata: 800 zł do 15.05.2025
IV rata: 744 zł do 15.06.2025
W cenie:
• transport autokarem (wyposażony w pasy bezpieczeństwa, DVD, klimatyzacja);
• wycieczka, realizację programu;
• ubezpieczenie NNW (10 000 PLN);
• wyżywienie 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce ośrodka;
• zakwaterowanie, do naszej dyspozycji są pokoje 3/4/5 – osobowe z łazienkami;
Ośrodek Wczasowy u Buzunów https://www.facebook.com/U.Buzunow.Krasnobrod/?locale=pl_PL
- pamiątkowe dyplomy oraz nagrody;
- Kierownik i wychowawcy zatwierdzeni w Kuratorium Oświaty
Wpłaty na obóz dokonujemy:
- gotówką w Biurze Klubu lub w kopercie do Instruktorów
- bądź przelewem:
BANK PKO, nr konta: 98 1020 1055 0000 9102 0505 1174
W tytule przelewu należy wpisać: „Obóz LATO 2025, imię i nazwisko dziecka, rata …”
Dane do przelewu:
UKS Budo Grodzisk Mazowiecki
ul. Królewska 59a 05-825 Grodzisk Mazowiecki
NIP: 529-180-19-47
ZAPIS poprzez wypełnienie formularza - https://forms.gle/5rU6H4yqb7ffdHBm7
W przypadku zapisu więcej niż jednego dziecka prosimy o wypełnienie osobnego formularza dla każdego z nich.
Oraz należy wypełnić kartę zgłoszenia – wymóg kuratorium oświaty, do pobrania tutaj:
https://www.budogrodzisk.pl/files/dokumenty/2022/Dokumenty%20do%20pobrania%202022/karta-kwalifikacyjna-uczestnika-wypoczynku.pdf
Oraz należy wypełnić kartę zgłoszenia – wymóg kuratorium oświaty, do pobrania tutaj:
https://www.budogrodzisk.pl/files/dokumenty/2022/Dokumenty%20do%20pobrania%202022/karta-kwalifikacyjna-uczestnika-wypoczynku.pdf
Bardzo prosimy o dokładne wypełnienie karty pod kątem danych uczestnika (PESEL, adres, kontakt), gdyż jest to niezbędne do ubezpieczenia dziecka! Istnieje możliwość otrzymania faktury, jednakże należy to zgłosić wcześniej do Organizatora wraz z podaniem danych do wystawienia faktury.
Kartę obozu prosimy dostarczyć do 22 czerwca 2025 do ASW Królewska ul. Królewska 59a w Grodzisku Mazowieckim. Przed dokonaniem zadatku bądź oddaniem karty kwalifikacyjnej należy zapoznać się z „OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA” https://www.budogrodzisk.pl/dokumenty.
SPOTKANIE OBOZOWE odbędzie się 22 czerwca 2025 (niedziela) godz. 19:00 na ASW Królewska 59a. Spotkanie przeznaczone wyłącznie dla Rodziców / Opiekunów Prawnych dzieci zapisanych na obóz.
HARMONOGRAM WYJAZDU:
Środa 13.08.2025
09:00 – wyjazd spod Hali Sportowej CAiIS ul. Sportowa 29 w Grodzisku Mazowieckim
Czwartek / Czwartek 14-22.08.2025
Rozkład godzinowy dnia:
8:30 – śniadanie
9:30 – zajęcia programowe w grupach
14:30 – obiad
16:00 – zajęcia programowe
19:30 – kolacja
20:00 – zajęcia animacyjne
Przewidziane zajęcia m.in.: wycieczka do Zamościa, piana party, proszki holi, zajęcia artystyczne, zajęcia animacyjne, zajęcia ogólnorozwojowe, wycieczka, dyskoteki, ognisko, gra terenowa, karaoke, quiz wiedzy, spływ kajakowy, plażowanie nad jeziorem, hawai party i wiele innych.
Piątek 23.08.2025
8:30 – śniadanie, podsumowanie i rozdanie nagród
przyjazd na obiad ok 16:00/17:00 do Grodziska Mazowieckiego, Hala Sportowa CAiIS ul. Sportowa 29 w Grodzisku Mazowieckim
Informacja dla Rodziców
Należy zabrać ze sobą:\
- ręczniki - 1 sztuka na plaże i 1 sztuka do higieny codziennej
- mały plecak na wycieczki
- czapkę z daszkiem
- krem przeciw UV do opalania
- latarkę
- strój sportowy / kimono
- odzież na imprezkę
- w kopercie z nazwiskiem pieniądze dla dziecka w nominałach jakie ma dostawać dziennie od opiekuna grupy
- ciepłe ubranie!
- obuwie sportowe na zajęcia w ośrodku oraz klapki
- piórnik oraz misia pluszowego
- gry planszowe, karty i inne
Więcej informacji Biuro Klubu 530 184 341.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem dostępnym poniżej.